معرفی

پخش ایزوگام موسوی  باهدف تامین بخشی ازنیا زهای جامعه وایجاد اشتغال و همچنین عرضه وپخش مستقیم عایق رطوبتی باکیفیت وقیمت مناسب توسط بخش خصوصی تاسیس شد.

درهمین مدت کوتاه از فعاليت خود توانست  گامهای بلندی درراه توسعه عایق های  رطوبتی  وبهینه سازی پخش ایزوگام  و ارتقاء کیفیت آن  بردارد  چراکه ازهمان ابتداسیاست و دیدگاه  مدیریت مبتنی برحضوری هرچه  موثرتروگسترده تر دربازارهای داخلی جهت پاسخی درخو ربه نیازهای مصرف گنندگان که  جزء با ارتقاء سطح کیفی  و تنوع محصولات ميسرنبوده است.

این شرکت باتكيه برتلاش مستمر وشبانه روزي و درایت  وکارآمدی وتبلیغات وبازاریابی گسترده  مدیریت وکارکنان خود تبدیل به بزرگترین ومهمترین مرکزپخش ونصب عایق های رطوبتی درکشورگردیده است .

پخش ایزوگام موسوی  با فروش 3 میلیون متر مربع در سال و با توجه به آمار و ارقام رسیده از شرکتهای تولید کننده بیشترین فروش ایزوگام سال راازبین مراکزپخش ازآن خود کرده است 

امکان پذیر بودن این موفقیت بزرگ با توجه به شرایط ذیل بوده است.

  • کادر مجرب  فروش
    • خدمات رسانی کادرفروش حتی درروزهای جمعه وتعطیل
    • قیمت فروش ایزوگام در تمامی سال حتی فصل کاری بدلیل خرید بالا ونقد ینگی خرید  ارزانتر از قیمت های درب  شرکتهای تولید کننده می باشدکه این  شرکت موفق به جذب نمایندگانی از استانهای  تهران ،بوشهر،کرمانشاه ،وکهکولیه وبویراحمدگردیده است.
    • به علت خرید از شرکتهای مختلف تنوع ایزوگام این شرکت زیاد است وانواع ایزوگام موجود دربازارازقبیل تک لایه .دولایه .ساده(پودری ) روکشدارساده باقیردمیده وپلیمری (میکسری )استاندارد وانواع پرایمر  (آبی وبنزینی )که  تمامی نظرات و خواسته های هر نوع مشتری را برآورده می سازد.
    • توانایی خرید هر نوع لایه مورد تقاضا و نظر مشتری از هر شرکت تولید کننده ایزوگام ازسراسرکشور کمتر از قیمت درب کارخانه تحویلی را برای مشتری فراهم می سازد .
    • به دلیل فشرده بودن فصل کاری ایزوگام و محدودیت تولید کارخانه ها بیشتر نماینده های نصب ایزوگام در این مدت دچار مشکل تامین لایه های خام می شوند که  پخش ایزوگام موسوی  با عنایت به تنوع زیاد خرید و حمل و نقل سریع این مشکل را رفع کرده است.
    • این شرکت دارای 2انباری به متراژسه هزار مترمربع  و محوطه بزرگ جلوی انبار به متراژ سه هزار مترمربع  توانایی فروش روزانه حتی در فصل کاری هفتاد هزار متر مربع رادارد. 
    • برای رفاه حال وتلف نکردن وقت برای خریدایزوگام این شرکت جنس درخواستی هرمقداری که باشد درهرشهرستان استان               

      تحویل می دهد

برنامه اصلی این جشنواره که با همکاری و مشارکت شرکت تولیدی ایزوگام صباعایق دلیجان که بیشترین جوائز این جشنواره را به عهده گرفته است جهت رضایت و جلب مشتریان اقدام به برگزاری قرعه کشی و اعطای جوایز ویژه به خریداران ایزوگام خود نموده است .

  اعطای این جوائز به سه صورت انجام می پذیرد

  1. جایزه ویژه یک دستگاه خودروی پراید می باشد که به مشتریی تعلق می گیرد که بیشترین خرید ایزوگام صبا عایق دلیجان را از بین دیگر خریداران با هر متراژی که بالاتر از حد نصاب تعیین شده از شرکت زهره باران کرخه در سال گذشته است را از آن خود کرده است .
  2. جوائز ارزنده دیگری که به صورت قرعه کشی به  مشتریانی  اختصاص  می یابد که حد نصاب متراژ تعیین شده را خریداری کرده اند .

3. کلیه مشتریانی که در طول سال از ایزوگام صبا عایق دلیجان را خریداری نموده اند ، هدایائی به رسم یادبود به آنان تعلق می گیرد .

ما حد نصاب متراژ تعیین شده برای اخذ جائزه ویژه و همچنین شرکت در قرعه کشی اصلی را خرید هفت هزار متر مربع ایزوگام صبا عایق دلیجان در طول سال گذشته قرار دادیم .

که خوشبختانه به دلیل استقبال خوب  نمایندگی های شرکت از برنامه جشنواره و فروش بالای هفتصد هزار متر طی هشت ماه در مدت اجرای برنامه مسابقه ، شرکت صباعایق دلیجان را بر آن داشت تا جهت تجلیل و قدردانی از مشتریان خود به تمامی نمایندگانی که حد نصاب ،  حداقل هفت هزار متر تعیین شده را خریداری کرده اند جوائزی را بدون قرعه کشی به آنان تقدیم نماید .

شرکت زهره باران کرخه همچنین جهت تقدیر از نصابهای ایزوگام استان خوزستان و به پاس زحمات آنان که در واقع مرحله آخر و مهم ایزوگام که همان نصب است و باید با دقت و مهارت خاصی صورت بگیرد را به عهده دارند ، هدایائی را به رسم یادبود به صورت قرعه کشی تقدیم آنان می کند .

برنامه دوم جشنواره شرکت زهره باران کرخه با ایده ای خاص ، جهت ایجاد رقابت و همچنین تشکر و قدردانی از بهترین خریداران ایزوگام شرکت های تولیدی پیروز گستر دلیجان و نمونه گستران دلیجان و سامانه بام دلیجان وشرکت پترو بام دلیجان ، هدایائی به این عزیزان تقدیم می کند که هزینه این جوائز توسط شرکت های ذکرشده تأمین شده است .

برنامه سوم جشنواره شرکت زهره باران کرخه تشکر و قدردانی از نمایندگان برتر خود در 3 عرصه بهترین نماینده ، خوش حسابترین نماینده و نماینده کارآفرین و برتر افتخاری می باشد .

تندیس های این جشنواره نیز توسط شرکت تولیدی صدف دلیجان تهیه گردیده است که صمیمانه از آنان تشکر می کنیم .

شرکت بی تاگستر دلیجان نیز به نوبه خود و به مناسبت گرفتن علامت استاندارد برای حاضرین این جشنواره 70 جلد کلام ا… مجید هدیه کرده است که از طرف خودم و کلیه مجموعه شرکت زهره باران کرخه کسب این موفقیت رابه آنها تبریک می گوئیم .

در آخر کلام ، یک بار دیگر از تشریف فرمائی شما مسؤولین و مدیران شرکت های تولیدی و نمایندگان محترم تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم که شاهد برپائی با شکوهتر این جشنواره در سال های آینده باشیم  و چنانچه کم و کسری در این جشنواره ملاحظه می نمائید ، پوزش ما را پذیرا باشید .

هذا والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

                                                                                               صلوا علی محمد و آل محمد   

معرفی شرکت

شرکت زهره باران کرخه باهدف تامین بخشی ازنیا زهای جامعه وایجاد اشتغال و همچنین عرضه وپخش مستقیم عایق رطوبتی باکیفیت وقیمت مناسب توسط بخش خصوصی تاسیس شد.

وازابتدای  فعاليت خود توانست  گامهای بلندی درراه توسعه عایق های  رطوبتی  وبهینه سازی پخش ایزوگام  و ارتقاء کیفیت آن  بردارد  چراکه ازهمان ابتداسیاست و دیدگاه  مدیریت مبتنی برحضوری هرچه  موثرتروگسترده تر دربازارهای داخلی جهت پاسخی درخو ربه نیازهای مصرف گنندگان که  جزء با ارتقاء سطح کیفی  و تنوع محصولات ميسرنبوده است.

شرکت زهره باران کرخه  باتكيه برتلاش مستمر وشبانه روزي و تبلیغات وبازاریابی گسترده و درایت  وکارآمدی مدیریت وکارکنان خود تبدیل به بزرگترین ومهمترین مرکزپخش ونصب عایق های رطوبتی درکشورشده  است .

شرکت توسط مدیریت وفکرجوان تاسیس شد وکلیه کارکنان این مجموعه جوان هستند تابتواندازجسارت وتوانایی فکر جوانان استفاده کندکه بااین تفکروبرنامه ریزی دقیق ومنظم واعتمادبه خودوکلیه مجموعه 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: